Dels actes previstos, sobresurten dos mítings: el de l'acte central a Vic, el 3 de març, a càrrec de Joan Ridao i Georgina Oliva, i el de cloenda de campanya a Torelló, el 7 de març, a càrrec de Marina Llansana.
El president d'Esquerra i vice-President de la Generalitat, Josep Lluís Carod-Rovira, protagonitzarà aquest dissabte, dia 16 de febrer, un acte per militants i càrrecs electes osonencs d'ERC a Manlleu. Abans haurà visitat el mercat de Vic amb els regidors d'ERC.
Els eixos de la campanya, des una perspectiva nacional, segons ha explicat Oliva, seran tres: "La reivindicació d'un finançament just, amb el pas previ de la publicació de les balances fiscals; solucionar el dèficit històric d'infraestructures que ha patit Catalunya i doblar el fons d'immigració, que ara ha quedat congelat".
"Farem una campanya molt tranquilla i no participarem en aquesta subhasta que porten a terme els dos grans partits espanyols", ha assegurat la diputada.
Jordi Casals ha explicat l'estratègia comunicativa a la campanya. "Es planteja una campanya de proximitat i de contacte amb els simpatitzants, una campanya 2.0", ha dit el republicà. Així, els actes comptaran amb un màxim de 50 persones, una exposició molt breu del ponent i una posterior tertúlia amb els assistents.
En aquest marc, es donarà molta importància a la xarxa d'Internet i la interacció amb els simpatitzants d'ERC. "La idea és crear opinió i potenciar la participació", ha dit Casals.
El bloc oferirà un diari de campanya de la candidata a nivell nacional, actualitat i articles d'opinió.

D'esquerra a dreta: Lluís Argemí, Georgina Oliva i Jordi Casals