Comunicat de Premsa
ERC OSONA
Lago i Culí a Torelló en la campanya electoral de les JERC Osona
A Torelló, els candidats de les JERC, Gemma Lago i el santperenc Josep Culí, han protagonitzat l’acte de les JERC Osona en aquestes eleccions.
Culí ha posat en valor la feina feta de les JERC a Osona, a través de la Secretaria de Joventut, on des del 2003 l’aportació a municipis osonencs per fer politiques de joventut ha augmentat un 1.000%, passant de 26.000€ al 2003 a 270.000€ el 2010, així com la creació de tres Borses Joves d'Habitatge a la comarca i la creació de l'Oficina Jove d'Osona, de serveis a la joventut.
Per la seva banda, Gemma Lago ha posat en valor els joves del país, com a protagonistes clau per avançar cap a la independència de Catalunya. La candidata de les JERC ha reclamat el suport per Esquerra en les properes eleccions perquè no hi hagi cap pas enrere en les politiques de suport a l’emancipació juvenil.
En l’acte també hi han participat Josep Maria Freixanet, candidat d’Esquerra Osona, Gerard Coca, portaveu nacional de les JERC, Ignasi Bosch, portaveu de les JERC Osona, i Jordi Casals, portaveu del Grup Municipal d’ERC Torelló i responsable de la Secretaria de Joventut a la Catalunya Central.
Les JERC lloen les polítiques de joventut de l'actual Govern
Política
Acte de campanya electoral, a Torelló, amb Gemma Lago i Josep Culí.
ARA A PORTADA
-
Cultura Oques Grasses s'acomiada després de fer història a l'Estadi Olímpic: «Gràcies per tot l’amor que ens heu regalat» Pau Espí / Agències
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves ACN
-
Societat Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic Irene Giménez i Vinyet | Agències
-
Publicat el
24 de novembre de 2010 a
les 16:50
Et pot interessar
-
Política
El govern de Vic s'obre a replantejar la mobilitat a la ronda Camprodon
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Les petites coses mal fetes
-
Política
La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa
-
Política
ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027
-
Política
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
