Partits polítics, sindicats i entitats sobiranistes de Manlleu van signar aquest dilluns un manifest a favor del referèndum vinculant sobre la independència de Catalunya. Agrupats com a Taula de Manlleu pel Sí al referèndum van presentar el manifest "Manlleu, referèndum sí" que reclama el dret a decidir i la celebració del referèndum.
En formen part l'ANC, Òmnium Cultural d'Osona, els sindicats CCOO i UGT, i totes les forces polítiques del consistori manlleuenc (excepte el PSC), entre altres. Aquest manifest es farà arribar al Pacte Nacional pel Referèndum i la intenció és que altres municipis s'hi sumin. De moment, Vic presentarà el manifest al local de l'ANC.
Manlleu, primer municipi d'Osona que signa un manifest a favor del referèndum
Política
Partits polítics, sindicats i entitats sobiranistes del municipi s'agrupen en la Taula de Manlleu pel Sí al Referèndum
ARA A PORTADA
-
Societat «Mantenir-se connectat a la comunitat també és salut, no tot són pastilles» Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Centre BETA s'incorpora a la xarxa de centres de recerca d'excel·lència de Catalunya Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Vic instal·larà pantalles a les entrades de la ciutat per informar de les places d'aparcament disponibles Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
23 de maig de 2017 a
les 16:20
Et pot interessar
-
Política
El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut
-
Política
La inscripció «UE Vic» de la graderia de l'estadi Hipòlit Planàs no es restituirà (de moment)
-
Política
Vic estrenarà el nou servei de bus urbà al desembre
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026
-
Política
L'alcalde de Santa Eugènia de Berga acaba el discurs de Festa Major amb un «puta Espanya»
