NacióDigital va ser el diari en català més llegit durant les eleccions municipals i europees del 26-M. Tant en la nit electoral, com l'endemà, dia d'anàlisi més reposada, aquest diari va liderar l'audiència per davant de l'Ara, ElNacional i Vilaweb. 347.226 usuaris únics van fer confiança a NacióDigital el diumenge per informar-se, minut a minut, de tota la jornada electoral arreu de Catalunya. El dilluns els usuaris únics van augmentar fins als 453.526, sent aquest un dels millors resultats històrics d'aquest diari, segons dades pròpies.
Pels comicis municipals i europeus, així com durant tota la campanya electoral, NacióDigital va optar per oferir als seus lectors la cobertura més exhaustiva, amb un extens desplegament, amb especial interès a Barcelona i la força de 18 edicions territorials, que va incloure entrevistes, anàlisis, reportatges dels grans debats i dades. Durant la nit electoral, els usuaris també van poder consultar, en temps real, els resultats del 26-M, municipi per municipi, regidor per regidor.
Amb la voluntat de continuar en aquesta línia, i amb el suport de les desenes de periodistes del grup repartits arreu del país, NacióDigital ha obert un espai amb tota la informació, en directe, sobre les negociacions i els pactes a l'Ajuntament de Barcelona i la resta de consistoris catalans.
Moltes gràcies per la confiança!
NacióDigital, el diari més llegit en català per les municipals i europees
Política
La capçalera, amb la força de 18 edicions territorials, va liderar l'audiència amb 347.226 usuaris únics diumenge i 453.526 dilluns per davant de l'"Ara", "ElNacional" i "Vilaweb"
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans El MEV incorpora un nou mètode de desinsectació d'obres d'art Irene Giménez Vinyet
-
Societat Detinguts dos homes a Vic per assaltar un comerciant en el moment de tancar el seu establiment ACN
-
-
Societat La central de Sant Quirze de Besora produeix l'equivalent al consum anual de més de 420 llars ACN
Publicat el
29 de maig de 2019 a
les 21:38
Et pot interessar
-
Política
Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges
-
Política
El Consell Comarcal aprova definitivament el Pla de Qualitat de l'Aire d'Osona
-
Política
Vic mantindrà la prova pilot de trànsit al carrer Jaume I fins a finals d'any
-
Política
Manlleu continua reclamant una comissaria de Mossos
-
Política
El ple de Vic desestima prohibir el burquini a les piscines municipals
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
