L’executiva local d’UDC de Vic “garantirà” la governabilitat a l’Ajuntament de Vic i “respectarà” la continuïtat de Josep M. Vila d’Abadal a l’alcaldia de la ciutat, tot i haver-se donat de baixa del partit, tal com ha expressat en un comunicat emès fa uns minuts (llegiu, a sota). Vila d’Abadal ja va alertar que seguiria a l’alcaldia, encara que el partit li demanés que plegués.
La direcció democristiana a Vic “respecta” la decisió de l’alcalde de la ciutat, tot i que “lamenta” que se n’hagi hagut d’assabentar a través dels mitjans de comunicació.
De manera paral·lela, la presidenta de l’executiva local d’UDC de Vic, Maria Carme Bover, ha publicat un comentari molt dur a l’entrevista de Xavier Farrés, publicada a Osona.com, i on el president d’UDC Osona també anunciava que es donava de baixa del partit. A l’entrevista, Farrés es lamentava que la mateixa Unió fos la primera en posar traves al procés sobiranista. La resposta de Bover ha estat contundent: “Les traves ens les has posat tu, no portant a terme cap de les propostes sorgides de l’executiva comarcal que presidies, ni recolzant cap dels projectes de l’executiva local”.
------------------------
Nota de l'executiva local d’Unió Democràtica de Catalunya de Vic sobre la baixa de Josep Maria Vila d'Abadal d'UDC
L'Executiva Local d’Unió de Vic, reunida en sessió ordinària del mes de desembre, coneixedora de la baixa d’Unió que ha formalitzat Josep Maria Vila d'Abadal, vol expressar el següent:
En primer lloc, l'Executiva vol manifestar el seu respecte per la decisió del Sr. Vila d'Abadal, bo i lamentant que l’òrgan de direcció d’Unió a la ciutat de Vic, del qual ell formava part, s'hagi hagut d'assabentar de la esmentada decisió a traves dels mitjans de comunicació.
En segon lloc, l’agrupació local Unió Democràtica de Catalunya, reitera el seu compromís amb la ciutat de Vic, raó per la qual respectarà la continuïtat de Vila d'Abadal a l'alcaldia, garantint en tot moment la governabilitat de la nostra ciutat.
Finalment, l’Agrupació d’Unió de Vic, reitera el seu ferm compromís amb el ideari nacionalista i personalista d’Unió Democràtica de Catalunya com a eix de la nostra acció política en moments nacionalment i socialment difícils.
UDC Vic «respectarà» la continuïtat de Vila d'Abadal a l'alcaldia de la ciutat
Política
La presidenta de l’executiva local, Maria Carme Bover, recrimina les paraules de Xavier Farrés, president d’UDC Osona, que també ha estripat el carnet d’Unió.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de desembre de 2012 a
les 16:21
Et pot interessar
-
Política
Manlleu impulsa una recollida de signatures per demanar més recursos en seguretat
-
Política
Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges
-
Política
El Consell Comarcal aprova definitivament el Pla de Qualitat de l'Aire d'Osona
-
Política
Vic mantindrà la prova pilot de trànsit al carrer Jaume I fins a finals d'any
-
Política
Manlleu continua reclamant una comissaria de Mossos
-
Política
El ple de Vic desestima prohibir el burquini a les piscines municipals
