La Policia Local de Manlleu ha detingut aquesta tarda un jove acusat de robatori amb intimidació en un forn de pa de l’avinguda Roma d’aquesta població.
Els fets van passar aquest dijous, 11 de desembre, als volts de les 17 hores, quan el detingut va entrar a l’establiment amb la cara tapada amb un passamuntanyes i va amenaçar una de les treballadores amb una clau anglesa. El jove es va emportar els diners de la caixa, la quantitat dels quals no ha transcendit, i va marxar.
La detenció s’ha fet efectiva gairebé 24 hores després, un cop ha estat localitzat i traslladat a les dependències policials.
Atraca un forn de pa de Manlleu amb un passamuntanyes i una clau anglesa
El jove, que ha estat detingut, va amenaçar la treballadora que hi havia a la caixa
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2014 a
les 17:47
Actualitzat el
12 de desembre de 2014 a les
17:48
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa una campanya per garantir la presència del català al parc d'atraccions del Mercat del Ram
-
Societat
A presó per estafar a un home en la compra d'un cotxe a Osona
-
Societat
Vic incorpora dos habitatges de protecció oficial
-
Societat
Joves d'instituts d'Osona reflexionen a les aules sobre el dret a migrar i les dificultats que comporta
-
Societat
Unió de Pagesos es mobilitza a Gurb contra la baixada del preu de la llet
-
Societat
L'Hospital de Vic incorpora la cirurgia robòtica d'alta precisió
