Continua el degoteig d’atropellaments al nucli urbà de Vic. En aquesta ocasió, la víctima ha estat un nen de tres anys, que travessava un pas de vianants al passeig de la Generalitat i que va resultar ferit lleu. L'infant va ser traslladat per una ambulància del SEM a l'Hospital Universitari de Vic. El sinistre va passar a les tres de la tarda d'aquest dimecres, 14 de gener.
Fa dos dies, aquest dilluns, 12 de gener, es va produir un altre atropellament al carrer Miramarges, pocs minuts després de les quatre de la tarda. La víctima, Mariano L, de 60 anys i veí de Vic, va ser traslladada a l’Hospital Universitari de Vic amb pronòstic lleu. Presumiblement, i segons els testimonis, la conductora del turisme s’hauria enlluernat amb el sol i no hauria percebut el vianant que travessava.
Atropellat un nen de tres anys en un pas de vianants de Vic
Continuen els atropellaments al nucli urbà de la ciutat
ARA A PORTADA
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra Redacció
-
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic Redacció
Publicat el
15 de gener de 2015 a
les 17:54
Actualitzat el
15 de gener de 2015 a les
17:58
Et pot interessar
-
Societat
El Tour de França passarà per Vic el 6 de juliol
-
Societat
Martí Giralt és el nou director general de Girbau
-
Societat
L'Ajuntament de Torelló talla una connexió il·legal d'aigua en un habitatge ocupat del carrer Sant Josep
-
Societat
La CUP proposa al Parlament accions per «revertir» l'estat «deplorable» de l'estació de tren de Manlleu
-
Societat
Investiguen dos robatoris amb intimidació a dues joieries de Vic d'un mateix propietari
-
Societat
CCOO rebutja l'ERO presentat Bekaert Deslee, de Sant Boi de Lluçanès, per acomiadar 43 treballadors
