Continua el degoteig d’atropellaments al nucli urbà de Vic. En aquesta ocasió, la víctima ha estat un nen de tres anys, que travessava un pas de vianants al passeig de la Generalitat i que va resultar ferit lleu. L'infant va ser traslladat per una ambulància del SEM a l'Hospital Universitari de Vic. El sinistre va passar a les tres de la tarda d'aquest dimecres, 14 de gener.
Fa dos dies, aquest dilluns, 12 de gener, es va produir un altre atropellament al carrer Miramarges, pocs minuts després de les quatre de la tarda. La víctima, Mariano L, de 60 anys i veí de Vic, va ser traslladada a l’Hospital Universitari de Vic amb pronòstic lleu. Presumiblement, i segons els testimonis, la conductora del turisme s’hauria enlluernat amb el sol i no hauria percebut el vianant que travessava.
Atropellat un nen de tres anys en un pas de vianants de Vic
Continuen els atropellaments al nucli urbà de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de gener de 2015 a
les 17:54
Actualitzat el
15 de gener de 2015 a les
17:58
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
