Un jutge ha obert una investigació per aclarir si hi va haver negligències i no es van aplicar les corresponents mesures de seguretat laboral en la mort de Pere P., de 52 anys, veí i treballador de la brigada municipal de Prats de Lluçanès. La víctima va morir el 8 d’abril de 2013 a dins d'una sitja de pellets de biomassa, situada al pati de l’institut i l’escola d’aquesta població, quan estava realitzant tasques de manteniment.
En aquest marc, el jutge va citar a declarar els directors de l’escola i l’institut, i la secretària municipal, en qualitat d’imputats, tal com ja va publicar aquest diari. Ara s'hi ha afegit un nou imputat, el primer tinent d'alcalde, Josep Cruells, que haurà de declarar el 17 de juliol.
En aquest moments, el procés judicial està en diligències prèvies. Un cop s’hagin recopilats totes les dades i s’hagin efectuat les declaracions corrresponents, el jutge decidirà si manté o no la imputació i si obre el judici.
L’escola i l’institut de Prats comparteixen la caldera de biomassa. El dipòsit de pellets està situat al pati.
Imputat un regidor de Prats per la mort d'un treballador municipal dins d'una sitja
Societat
El jutge crida a declarar Josep Cruells, primer tinent d'alcalde | La investigació vol aclarir si hi va haver negligències en l'accident laboral
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de maig de 2014 a
les 11:44
Et pot interessar
-
Societat
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 14, 15 i 16 d'agost
-
Societat
Els Agents Rurals rescaten una cabra atrapada entre unes roques a Rupit
-
Societat
La Generalitat licita el carril 2+1 entre Manlleu i Torelló, a la C-37
-
Societat
Extingit un incendi de vegetació al Pujolot, a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat
Commoció a la Guàrdia Urbana de Vic per la mort sobtada d'un agent
