L’expedient de regulació d’ocupació (ERO) de Colomer i Munmany de Vic ha quedat tancat i signat aquest divendres a la Inspecció de Treball de Barcelona, segons ha explicat a osona.com el president del comitè d’empresa, Climent Pujol. En total, l’empresa acomiadarà 95 treballadors, en concepte de baixes incentivades o prejubilacions a partir dels 57 anys.
Els treballadors acomiadats cobraran un total de 37 dies per any treballat amb dos màxims: 30 mensualitats i 106.000 euros. Els prejubilats tindran assegurat un mínim del 82% del sou net. Els treballadors deixaran l’empresa en dues fases: un grup a finals de maig i un altre a finals de juliol.
La resta dels treballadors de la planta situada a Can Bauman, en total 43, continuaran treballant a l’empresa. Ho faran, però, en un altre lloc. Aquesta factoria es traslladarà al polígon Les Cassasses, també de Vic. En aquesta nova planta, molt més petita, s'hi volen fer els acabats de pells i producció de sèries curtes per a grans marques de moda europees. A les noves instal•lacions hi haurà també el centre d'I+D de la companyia.
- Últimes notícies publicades
Colomer Munmany tanca l’ERO amb 95 acomiadaments
L’expedient de regulació d’ocupació es va signar el passat divendres a la Inspecció de Treball. Els 43 treballadors restants de la planta de Can Bauman de Vic continuaran a l’empresa.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’abril de 2009 a
les 21:20
Et pot interessar
-
Societat
Un centenar de persones reben a Vic les activistes osonenques de la Global Sumud Flotilla
-
Societat
Osona Acció Social i Veolia renoven el conveni per combatre la pobresa energètica
-
Societat
Ampli suport al projecte presentat per Marta Otero, candidata a rectora de la UVic-UCC
-
Societat Sanitaris d’Osona reclamen accions per frenar la contaminació de l’aire
-
Societat La UVic-UCC oferirà dos nous màsters el curs vinent i reforça la formació continua
-
Societat El Festus de Torelló 2026 situarà el focus en el concepte de comunitat
