Una seixantena de persones, bona part de les quals eren ciutadans d'origen ghanès, s'ha manifestat aquest dissabte a la tarda a la plaça del Carbó, de Vic, en senyal de protesta pel presumpte frau de les hipoteques i contra la problemàtica que pateixen moltes famílies per trobar un habitatge digne, mentre hi ha milers de pisos buits a la ciutat.
Un representant de les entitats convocants ha llegit un manifest que explica amb detall aquesta situació. També han près la paraula dos dels ghanesos afectats que, en català i en anglès, han cridat a unir-se per lluitar per vivendes dignes, i han reivindicat "que s'anul·li totalment el deute pendent i que se'ns doni accés als pisos" que havien comprat amb hipoteca.
Els concentrats han cridat "Solucions per les hipoteques" i "Com s'entén?, gent sense casa, cases sense gent!". Algun dels promotors ha comentat a Osona.com que la coincidència amb un partit de futbol per televisió, així com l'intens fred d'aquesta tarda haurien restat assistència.
- Més informació sobre el suposat frau de les hipoteques
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de desembre de 2009 a les 20:05
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Vic incorpora un aparell que permet diagnosticar càncer de pulmó de manera més ràpida i eficaç
-
Societat
L'acusat de matar un menor a Sant Hipòlit de Voltregà el 2023 nega el crim
-
Societat
Un mes de l'inici del tall a l'R3: usuaris i ajuntaments valoren positivament el pla alternatiu d'autobusos
-
Societat
La Guàrdia Urbana de Vic ha interposat més de 300 sancions a patinets durant el 2025
-
Societat
Liciten les obres de millora de les connexions entre la C-17 i la C-25 i d'accés a Vic i Gurb
-
Societat
Empresaris i propietaris del polígon de Sant Miquel de Balenyà s'uneixen en una nova associació
