Alguns comerciants de Cardona i Solsona van visitar Manlleu el passat 18 de juliol per conèixer de prop el projecte de dinamització comercial que porta a terme el MAB Manlleu. Hi havia, concretament, una delegació de 14 persones de les associacions de comerciants dels dos municipis, els tècnics dels dos ajuntaments i Dolors Presagué Cap de la Secció d'Empresa a la Catalunya Central.
Aquesta jornada va combinar reunions de treball i visites a comerços. Manlleu Associació de Botiguers (MAB) és coneguda per l'èxit de les campanyes de promoció comercial que organitza, per això, després d'un primer contacte, la presidenta de l'associació de comerciants de Manlleu, Sílvia Matavacas, i les dinamitzadores del MAB van fer una exposició detallada de les campanyes que s'estan duent a terme a Manlleu i els diferents serveis que l'associació ofereix als establiments associats.
Tot seguit es va fer una visita a diversos establiments comercials de Manlleu que són referents per la seva innovació en el sector. Els visitants van valorar positivament el fet de visitar establiments comercials i comentaven que els va agradar molt el que van veure fent la visita a peu de carrer.
Comerciants de Cardona i Solsona visiten Manlleu per conèixer el model de dinamització comercial
Societat
La jornada consistia a combinar reunions de treball i visites a comerços
ARA A PORTADA
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
26 de juliol de 2016 a
les 08:57
Actualitzat el
26 de juliol de 2016 a les
09:05
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
-
Societat
Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia
-
Societat
Incendi en una casa del carrer Gran de Calldetenes
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
