Protecció Civil de la Generalitat ha desactivat a les 19:45 hores d'aquest diumenge la fase d'alerta del Pla especial d'emergències per Inundacions a Catalunya, l'Inuncat, un cop ha passat el gruix de les tempestes.
Tot i que no s'han registrat incidències destacables a causa de les pluges, els bombers han hagut de fer més d'una desena de sortides aquesta tarda i el telèfon d'emergències ha atès una vintena de trucades relacionades amb les pluges, la majoria per incidències viàries. En les pròximes hores encara s'esperen ruixats al nord-est del país, tot i que seran més febles.
Segons el Servei Meteorològic de Catalunya les pluges es desplacen cap a l'oest del país, on estan descarregant amb més intensitat. Els ruixats continuaran al llarg d'aquest vespre i nit a tot el territori català, però s'esperen de baixa intensitat. Demà dilluns, l'SMC preveu que les pluges afectin el terç nord est del país i siguin més febles.
Desactivada l'alerta Inuncat un cop passat el gruix de pluges
En les pròximes hores encara s'esperen ruixats al nord-est del país, tot i que seran més febles
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de setembre de 2014 a
les 18:08
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 d'abril
-
Societat
Pilarín Bayés celebra el seu aniversari amb un gran 85 de xocolata: «M’agradaria viure una mica més»
-
Societat
L'alcalde de Vic, sobre la regularització extraordinària d'immigrants: «Els ajuntaments ens hem espavilat sols»
-
Societat
El vas funerari del segle XVIII localitzat a l'església dels Dolors de Vic conté les restes de 33 persones
-
Societat
Alumnes de les escoles de Centelles fan una cadena humana per traslladar llibres a la nova biblioteca
-
Societat
Prop de 2.500 alumnes de 21 centres educatius han participat en el projecte Art i Escola de l'ACVIC
