Els Mossos d'Esquadra han detingut un home, veí de Vic de 34 anys, per entrar a robar en una perruqueria del centre de la ciutat aquesta matinada de dilluns a dimarts. Un testimoni va trucar el 112 alertant que havia vist un home trencant el vidre de l'aparador d'aquesta perruqueria.
Diverses patrulles es van dirigir cap al centre de la ciutat dividint-se per localitzar l'infractor en cas que hagués marxat. Efectivament, la patrulla que va arribar a la perruqueria no va trobar-se amb el delinqüent i va ser una altra que el va interceptar, ja que coincidia amb la descripció del testimoni.
Durant l'escorcoll, l'home amagava sota la jaqueta 25 productes de cosmètica que havia robat de la perruqueria. El detingut com a presumpte autor de robatori amb força passarà properament a disposició judicial.
Detenen un home per robar productes cosmètics en una perruqueria de Vic
Societat
Un veí va alertar els agents en veure que trencava el vidre de l'aparador
ARA A PORTADA
-
-
Societat Una campanya del GDT vol mobilitzar la ciutadania davant els «costos» ambientals, socials i econòmics del porcí ACN
-
Economia Osona aposta per reconvertir granges i naus en desús per al cultiu de bolets Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Vic es prepara per a una nova edició de la multitudinària Fira de la Muntanya Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura Denuncien una macroestafa amb les entrades dels concerts de comiat d'Oques Grasses Marc Orts i Cussó
Publicat el
24 de gener de 2017 a
les 15:38
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 d'octubre
-
Societat
El MEV ensenyarà una obra de Joan Miró que conserva a la seva col·lecció
-
Societat
Salvador Illa presidirà la gala dels Premis Innovacat
-
Societat
L'episodi de pluges deixen acumulacions importants d'aigua en alguns punts d'Osona
-
Societat
Torelló ha sancionat una vintena de conductors de patinet fins a l'octubre
-
Societat
L'apunyalament a un metge del CAP de Torelló podria ser un cas de violència en l'àmbit de la parella
