Detenen un lladre tres cops en només quatre dies a Vic

Societat

El lladre acumula tretze antecedents policials per fets similars

Publicat el 11 de novembre de 2016 a les 15:14
Els Mossos d'Esquadra van detenir un jove de Vic (de 27 anys) tres cops en només quatre dies. Segons els agents, els dos primers cops se'l va detenir per robatori en dos vehicles i el tercer per un furt, per roba una bicicleta. Concretament, el primer robatori es va produir el passat dia 25 d'octubre, al carrer Torelló de Vic, on el propietari del vehicle va arribar i es va trobar la porta doblegada i l'interior remenat.

El segon es va produir el dia 3 de novembre a les 12 de la matinada. La segona víctima va anar a buscar el cotxe i va veure el lladre com fugia amb una bossa de la seva propietat. En aquest cas, també va forçar la porta per la part superior. Finalment, el tercer cas, es va produir el passat dia 4 de novembre, que el jove va robar una bicicleta valorada en 1.100 euros, que estava estacionada i amb un cadenat. Tots els casos van passar a Vic.

Els casos es van resoldre successivament

Els Mossos d'Esquadra van obrir una investigació per cada cas i es va concloure, progressivament, que el jove era l'autor del cas. Com que les investigacions es van anar resolent successivament, van detenir-lo tres vegades: el dia 6 de novembre, el 7 de novembre i el 9 de novembre. Amb aquestes tres detencions, el jove acumula tretze antecedents policials per fets similars. En tots tres casos va passar a disposició judicial i el jutge va decretar llibertat amb càrrecs.
Escull Osona com la teva font preferida de Google