Una patrulla de la Guàrdia Urbana de Vic va enganxar dos lladres in fraganti, intentant cometre un robatori al barri del Remei. Els fets van tenir lloc a les 4.23 hores del passat diumenge, 16 d’octubre.
Els agents, que prestaven el servei per la zona, van detectar l'entrada d'un immoble oberta. Hi van entrar, van comprovar que a l'interior hi havia dos individus que pretenien fer un robatori i els van detenir. Eren dos veïns de Vic.
Els agents van poder localitzar i recuperar mobles i eines que els lladres ja havien traslladat prèviament fins a un immoble de les immediacions. Tots els objectes van ser tornats al seu propietari, al qual es va poder localitzar.
[plantillavirals]
Detinguts in fraganti en un robatori al barri del Remei de Vic
Societat
Una patrulla de la Guàrdia Urbana va enxampar dos veïns de la ciutat robant en un immoble
ARA A PORTADA
-
Societat Vic impulsa un servei d'acompanyament a les famílies i de suport al desenvolupament dels infants de 0 a 3 anys Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat La Fundació Impulsa busca mentors per acompanyar joves a Osona durant el curs 2026-2027 Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Diada de Catalunya 2026: actes i activitats a Osona i el Lluçanès per l'Onze de Setembre Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans El concert inaugural del Mercat de Música Viva de Vic reflexionarà sobre la música en directe ACN
Publicat el
19 d’octubre de 2022 a
les 09:25
Actualitzat el
19 d’octubre de 2022 a les
09:30
Et pot interessar
-
Societat
«És un dia molt especial»: les escoles de Vic comencen el curs escolar amb normalitat tot i la vaga educativa
-
Societat
Judit Serra és la nova directora executiva de Creacció
-
Societat
L'alcalde de Santa Eugènia de Berga acaba el discurs de Festa Major amb un «puta Espanya»
-
Societat Tot a punt a Osona per l'arrencada del curs escolar 2026-2027
-
Societat
La pediatria de l'EAP Vic Nord i de l'Assir es traslladen per les obres del CAP Osona
-
Societat
L'Esquerda celebra 50 anys d'excavacions continuades: «Té corda per estona»
