Una patrulla de la Guàrdia Urbana de Vic va enganxar dos lladres in fraganti, intentant cometre un robatori al barri del Remei. Els fets van tenir lloc a les 4.23 hores del passat diumenge, 16 d’octubre.
Els agents, que prestaven el servei per la zona, van detectar l'entrada d'un immoble oberta. Hi van entrar, van comprovar que a l'interior hi havia dos individus que pretenien fer un robatori i els van detenir. Eren dos veïns de Vic.
Els agents van poder localitzar i recuperar mobles i eines que els lladres ja havien traslladat prèviament fins a un immoble de les immediacions. Tots els objectes van ser tornats al seu propietari, al qual es va poder localitzar.
[plantillavirals]
Detinguts in fraganti en un robatori al barri del Remei de Vic
Una patrulla de la Guàrdia Urbana va enxampar dos veïns de la ciutat robant en un immoble
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’octubre de 2022 a les 09:25
Actualitzat el 19 d’octubre de 2022 a les 09:30
Et pot interessar
-
Societat
Empresaris i propietaris del polígon de Sant Miquel de Balenyà s'uneixen en una nova associació
-
Societat
Els Mossos van trobar una funda compatible amb l'arma del crim a casa l'acusat de matar un menor a Sant Hipòlit
-
Societat
Testimonis atribueixen a una disputa per drogues la mort d'un menor el 2023 a Sant Hipòlit de Voltregà
-
Societat
La memòria és el fil conductor de la mostra d'art contemporani en aparadors buits de Manlleu
-
Societat
Comença el judici contra l'acusat d'assassinar un menor de 15 anys a Sant Hipòlit de Voltregà
-
Societat
Condemnen a treballs per la comunitat el regidor de Sant Hipòlit acusat de maltractament en l'àmbit de la llar
