L’Equip d’Atenció Primària Torelló i l’Ajuntament organitzen un cicle de caminades, cada dijous, des del mes de novembre fins al mes de juny, amb l’objectiu bàsic de promoure la salut entre la població en un entorn físic proper, com són els voltants del municipi.
Les caminades són suaus i assequibles, d’una durada aproximada d’una hora o poc més, i fàcilment assolibles. Els professionals que acompanyen el grup, que surt a un quart de 10 del matí des del mateix CAP Torelló, estan especialitzats i s’ofereixen consells i recomanacions saludables en cadascuna de les parades que es fan al llarg del recorregut.
Aquestes sortides, que tenen el títol genèric de “Els dijous: caminades de salut”, estan especialment recomanades per a persones poc acostumades a caminar i són gratuïtes. Els organitzadors recomanen portar calçat adequat per caminar, aigua i, si s’escau, gorra i protecció solar. En el cas que hi hagi algun dijous que plogui, l’activitat de manteniment físic es farà al pavelló municipal.
Dijous de caminades a Torelló per promoure hàbits saludables
Les sortides són a un quart de 10 del matí des del CAP i tenen una durada aproximada d’una hora
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de novembre de 2017 a les 16:28
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Manlleu desplega una campanya contra l'abandonament de residus al carrer
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes
-
Societat Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Societat Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Societat Cinc persones detingudes durant la Festa Major de Torelló