Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dimarts Jesús MD, de 18 anys i veí de Torelló, i Mounir LP, de 19 anys, acusats de dos robatoris amb força a Torelló. Els dos detinguts, tot i la seva joventut, presenten un llarg historial delictiu, amb set antecedents penals el primer i nou el segon, tots per fets similars.
El primer robatori pel qual han estan detinguts en aquesta ocasió es va produir el 26 d’agost, en una floristeria de Torelló. Els lladres van emportar-se diners de la caixa. El segon robatori va tenir lloc en un bar de la mateixa població, l’1 de setembre. Aquest cop, els dos joves es van emportar diners i també tabac.
Els detinguts han estat posats a disposició judicial i deixats en llibertat amb càrrecs.
Dos joves detinguts a Torelló per robatori
Societat
Tots junts acumulen 16 antecedents penals per accions similars.
ARA A PORTADA
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
09 de setembre de 2009 a
les 17:05
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
-
Societat
Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia
-
Societat
Incendi en una casa del carrer Gran de Calldetenes
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
