Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dimarts Jesús MD, de 18 anys i veí de Torelló, i Mounir LP, de 19 anys, acusats de dos robatoris amb força a Torelló. Els dos detinguts, tot i la seva joventut, presenten un llarg historial delictiu, amb set antecedents penals el primer i nou el segon, tots per fets similars.
El primer robatori pel qual han estan detinguts en aquesta ocasió es va produir el 26 d’agost, en una floristeria de Torelló. Els lladres van emportar-se diners de la caixa. El segon robatori va tenir lloc en un bar de la mateixa població, l’1 de setembre. Aquest cop, els dos joves es van emportar diners i també tabac.
Els detinguts han estat posats a disposició judicial i deixats en llibertat amb càrrecs.
Dos joves detinguts a Torelló per robatori
Tots junts acumulen 16 antecedents penals per accions similars.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de setembre de 2009 a
les 17:05
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
