El Gran Recapte a Osona ha recollit un total de 102.414 quilos d'aliments, en els més de seixanta punts de recollida habilitats que hi havia el divendres i el dissabte passat. L'any passat es van recollir un total de 97.354 quilos, per tant la tendència segueix a l'alça.
Vic, que era la que concentrava la major part de punts de recollida, va recollir 48.262 quilos de menjar. A Balenyà en va recollir uns 12.500 quilos; a Manlleu 10.440,5; a Torelló 10.146; a Tona 6.800; a Centelles 6.350; a Roda de Ter 3.590,5; a Prats 2.444; i a Taradell 1.881 quilos.
Unes tres-centes persones es van mobilitzar per col·laborar en la jornada on hi havia habilitats uns seixanta punts de recollida. La majoria estaven situats a les cadenes alimentàries. Com cada any, per la recollida es demanaven aliments de llarga durada com l'oli, llet i conserves de peix i verdures. Del Gran Recapte, a Osona s'atenen més de 5.000 beneficiaris, dels quals 2.000 són a Vic.
El Gran Recapte a Osona ha recollit un total de 102.400 quilos d'aliments
La tendència segueix a l'alça; l'any passat es van recollir 97.300 quilos
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 01 de desembre de 2016 a les 15:59
Actualitzat el 01 de desembre de 2016 a les 16:15
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí