El mercat setmanal que es realitza cada setmana a la plaça Fra Bernadí de Manlleu es traslladarà aquest dilluns, 23 de setembre, a l’espai on habitualment es fa el mercat dels dissabtes, davant el Mercat Municipal de Manlleu i ocupant part dels carrers Pintor Guàrdia i Pericas.
El canvi és només puntual, per aquest dilluns, i el motiu és degut a que a la plaça Fra Bernadí encara hi haurà les estructures i carpes de la Festa del Porc i la Cervesa, que haurà tingut lloc del 20 al 22 de setembre.
El mercat del dilluns de Manlleu es trasllada al barri de l'Erm
El canvi es puntual, degut a la Festa del Porc i la Cervesa
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 21 de setembre de 2013 a les 21:31
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí