El mercat setmanal que es realitza cada setmana a la plaça Fra Bernadí de Manlleu es traslladarà aquest dilluns, 23 de setembre, a l’espai on habitualment es fa el mercat dels dissabtes, davant el Mercat Municipal de Manlleu i ocupant part dels carrers Pintor Guàrdia i Pericas.
El canvi és només puntual, per aquest dilluns, i el motiu és degut a que a la plaça Fra Bernadí encara hi haurà les estructures i carpes de la Festa del Porc i la Cervesa, que haurà tingut lloc del 20 al 22 de setembre.
El mercat del dilluns de Manlleu es trasllada al barri de l'Erm
El canvi es puntual, degut a la Festa del Porc i la Cervesa
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 21 de setembre de 2013 a les 21:31
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
