El Patronat de la Fundació Universitària Balmes (FUB), l’òrgan que gestiona la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), va donar llum verda el passat dijous, en la reunió plenària, al nou equip de rectorat, que presenta algunes modificacions significatives en relació a la primera legislatura del rector Jordi Montaña, que ha estat renovat recentment.
La més important és la incorporació del doctor Jordi Villà com a nou vicerector de Recerca i de Personal Docent Investigador. Aquest canvi s’ha produït pel fet que l’actual vicerectora, la doctora Marta Otero, iniciarà una estada de recerca als Estats Units per un període d’un any. El Patronat ha fet menció especial a Otero, agraintâ€li tots els reptes aconseguits en aquests darrers sis anys.
Per altra banda, la resta de membres de la junta de rectorat repeteixen en els seus càrrecs amb la variació del doctor Pere Quer, que deixa el càrrec de vicerector de Professorat i que continuarà com a vicerector d’Ordenació Acadèmica.
A més a més, en aquesta sessió es va aprovar l’estimació de liquidació del pressupost del curs 2013â€2014 amb un resultat final d’equilibri pressupostari i un total d’ingressos d’uns 32 milions d’euros, que ja fou presentada a la comissió executiva de la setmana passada.
També es va aprovar la proposta de pressupost del curs 2014â€2015, presentada també en la comissió executiva abans esmentada, amb un resultat final d’equilibri i un total d’ingressos d’uns 33’5 milions d’euros, amb un import d’inversió d’uns 1’2 milions d’euros.
El Patronat de la FUB renova el rectorat de la UVic-UCC
Jordi Villà s’incorpora com a vicerector de Recerca i de Personal Docent Investigador, en substitució de Marta Otero
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juny de 2014 a
les 20:06
Et pot interessar
-
Societat
Docents d'Osona es mobilitzen a Vic en una nova jornada de vaga educativa
-
Societat
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic
-
Societat
Detenen a Vic un menor d'edat per sostreure un rellotge a una dona gran
-
Societat
Osona celebra el Dia Internacionals dels Museus 2026
-
Societat
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local
-
Societat
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents
