El president de la mesquita belga on va exercir Abdelbaki Es-Satty ha reiterat que li va dir que parlava amb els serveis secrets espanyols. Es-Satty va treballar a la mesquita Youssef de Diegem entre finals de 2015 i principis de 2016.
El president de la mesquita va contactar amb la policia belga perquè es va estranyar amb l'afirmació d'Es-Satty sobre els seus contactes amb el CNI. El responsable de l'oratori ha dit que Es-Satty era salafista i que calia "estar atent als seus discursos". Algun no l'havia convençut.
"Puc imaginar-me'l en el corrent salafista, sí", ha afirmat. Recorda concretament un discurs del 14 de febrer de 2016, per Sant Valentí, que no li va quadrar. Es-Satty va deixar d'exercir a aquesta mesquita després de no poder acreditar que no tenia antecedents penals.
L'acusació particular exercida per l'associació 11-M ha assenyalat una contradicció d'aquest testimoni, ja que ha afirmat que Es-Satty no va dir que el contacte d'imams amb els serveis secrets espanyols fos habitual quan ho havia explicat en una declaració anterior.
[noticiadiari]6/33667[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33654[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33648[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33643[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33640[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33616[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33615[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33606[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33601[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/211573[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33592[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33591[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33583[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33576[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33584[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33577[/noticiadiari]
[noticiadiari]6/33580[/noticiadiari]
El president de la mesquita belga on va exercir Es-Satty reitera que li va dir que parlava amb el CNI
El responsable de l'oratori diu que l'imam era salafista i que algun discurs seu no li havia agradat
ARA A PORTADA
-
Catalunya té identificades des del 2021 les línies de tren més vulnerables al canvi climàtic Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
Vic acull un projecte cultural que combina diàleg interreligiós, art contemporani i participació comunitària Irene Giménez Vinyet
-
Aparcar als pàrquings soterrats de la Biblioteca Pilarin Bayés i la plaça Major de Vic és més car aquest 2026 Irene Giménez Vinyet
Publicat el
30 de novembre de 2020 a
les 19:10
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació d'Advocats d'Osona facilita un model de reclamació pels problemes de Rodalies
-
Societat
Torelló inicia les obres per asfaltar nou carrers
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 de gener
-
Societat
Tallat un camí rural a l'Esquirol a causa d'una esllavissada
-
Societat
Minut de silenci a Vic en solidaritat amb les víctimes dels accidents ferroviaris
-
Societat
Roda de Ter destinarà 103.500 euros a entitats i associacions de veïns del municipi
