Els comerciants de Manlleu defensen el Gastromoda tot i les crítiques de la Xinxa

Societat

El MAB remarca que cap menor d'edat va passejar "en calces i sostens"

Publicat el 18 de maig de 2017 a les 16:34
Actualitzat el 18 de maig de 2017 a les 16:35
Comerciants de Manlleu (MAB- Manlleu Associació de Botiguers) han respost el comunicat del grup feminista la Xinxa sobre el Gastromoda. Les feministes criticaven l'ús dels cossos de les dones com a reclam publicitari.

El MAB apunta que de les cinc desfilades del Gastromoda, només en una hi va participar un establiment de llenceria i de roba de bany. I alhora, remarquen que "cap menor d'edat, com assegura el comunicat de la Xinxa, va passejar en calces i sostens".

Les persones que van assistir als sopars i desfilades "ho van fer amb l'objectiu de viure una experiència que lliga la gastronomia local i el comerç de proximitat del sector moda". "Per veure cossos i pell, en tindrien prou en anar a qualsevol platja", apunten".

Els botiguers de Manlleu expliquen que fan desfilades "des de fa més de 10 anys per presentar les col·leccions de moda, complements i perruqueria". "En funció dels comerços associats, desfilen homes, dones o nens (...) de manera totalment voluntària i desinteressada", clarifiquen.

D'altra banda, el MAB també expliquen que "abans de fer comunicats", es podien haver posat en contacte amb ells i els haguessin informat de com s'ha gestionat Gastromoda. Per acabar, els botiguers de Manlleu expliquen que "l'únic que s'intenta és continuar mantenint viu un comerç de proximitat que dona vida a la nostra ciutat, que és un espai de cohesió social, que s'implica amb les entitats locals, que il·lumina els carrers i que fixa la renda al territori".
 
Escull Osona com la teva font preferida de Google