Un cotxe va atropellar aquest dimecres a la tarda un menor de 9 anys al Passeig de la Generalitat de Vic. L'accident va obligar a traslladar el nen a l'Hospital Universitari de Vic per ferides lleus.
Segons la Guàrdia Urbana, el menor creuava amb el patinet per la carretera i fora del pas de vianants, mentre que el vehicle circulava correctament.
Ferit lleu un menor de 9 anys a Vic després de ser atropellat per un cotxe
Ha passat al Passeig de la Generalitat aquest dimecres
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 20 d’agost de 2015 a les 13:16
Actualitzat el 20 d’agost de 2015 a les 15:51
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí