El grup Bon Preu ha eliminat les safates de plàstic de les peixateries dels seus supermercats. Han estat substituïdes per sobres de paper 100% compostables, homologats, certificats i de diferents mides per poder servir els productes de peixateria als clients en un envàs més sostenible.
Segons la companyia, aquesta és una mesura per avançar amb la sostenibilitat i la millora de l'entorn. Aquesta acció permetrà eliminar més de 5 milions de safates de plàstic l'any.
D'altra banda, fa poc també s'ha substituït el film de plàstic dels taulells de carnisseria, xarcuteria i formatgeria per un film de poliolefina, que és 100% reciclable i més respectuós amb el medi ambient.
Els nous envasos de les dues seccions garanteixen la mateixa qualitat i conservació del producte que el plàstic per a ús alimentari.
[h3] Reducció de 1.034 tones de plàstic el 2020 [/h3]
Aquests canvis se sumen a d'altres que ja ha implantat la cadena de supermercats fa temps, com la substitució d'envasos i safates de plàstic a la secció de fruita i verdures, i de la secció de carn, o la substitució de bosses de plàstic per bosses 100% compostables. Totes aquestes accions van suposar una reducció de 1.034 tones de plàstic el 2020.
Fora els envasos de plàstic per oferir alternatives més sostenibles
Bon Preu elimina les safates de plàstic i les substitueix per sobres de paper compostable
ARA A PORTADA
-
-
Dol a Manlleu per la mort de cinc joves en l'incendi d'un traster: «Estem molt tristos» Irene Giménez Vinyet
-
Vic celebra el tradicional Dijous Llarder amb protagonisme dels productes de proximitat Irene Giménez Vinyet
-
Bona teca i molt d'ambient: les millors imatges del Dijous Llarder a la plaça Major de Vic Oriol Clavera
-
Publicat el
21 de desembre de 2021 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 20, 21 i 22 de febrer
-
Societat
La Diputació de Barcelona inverteix 70.400 euros a la Plana de Vic per prevenir incendis i fer els boscos més resilents
-
Societat
El CHV incorpora una nova tècnica per al tractament del glaucoma avançat
-
Societat
Les víctimes de l'incendi de Manlleu tenien entre 14 i 17 anys i han mort per inhalació de fum
-
Societat
Normalitzada la circulació de la C-17 a Tagamanent un cop retirat el camió bolcat
-
Societat
Què hi feia un grup de joves passant la nit als trasters d'un edifici de Manlleu? El que sabem i el que no
