Poc abans de les 3 la tarda, una columna de fum es podia veure des de diferents punts de Vic i Gurb. Un incendi ha cremat uns troncs apilats en descampat del carrer de l'Esperança de la ciutat, a tocar del pavelló del Castell d'en Planes.
El cos dels Bombers de la Generalitat ha rebut l'avís a les 14.51 i poc després, a les 15.15, ja s'ha donat el foc per apagat. Poc abans de les 16 s'ha donat per finalitzada l'actuació. Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat dues dotacions de Bombers.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Vic suspèn el castell de focs i els correfocs de Festa Major per l'alt risc d'incendi Irene Giménez Vinyet
-
-
Cultura i Mitjans Els actes imprescindibles de la darrera setmana de la Festa Major de Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Cultura i Mitjans Les «joies ocultes» del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026 Irene Giménez Vinyet | FesNits
Publicat el
20 de maig de 2022 a
les 14:22
Et pot interessar
-
Societat Mapa: aquests són els refugis climàtics de Vic
-
Societat
Petit incendi a la zona del bosquet de la Canal de Tona
-
Societat
Sense servei a l'R3 per una incidència a l'infraestructura
-
Societat
L'Oficina Tècnica de l'R3 es reuneix amb el Ministeri per fer seguiment del desdoblament de la línia
-
Societat
Piscines municipals d'Osona i el Lluçanès 2026: horaris, preus i ubicació
-
Societat
Tona aconsegueix més d'un milió d'euros per millores de sostenibilitat i confort a l'escola Era de Dalt
