L'Escola Andersen de Vic acollirà el pròxim dissabte, 21 de novembre, la segona Jornada de la comunitat educativa d'Osona, que enguany es dedicarà a la pobresa infantil. La participació està oberta a tothom, professors, pares, alumnes i tothom que estigui interessat.
La jornada començarà a les 10 del matí amb la conferència ''Xarxa Cau, treballem l'èxit educatiu'', a càrrec d'Anna Vera de la FAPAC (Federació d'Associacions de Pares i Mares de Catalunya). A continuació, a les 10:30 hores, serà el torn de la doctora Aina Tarabini, que pronunciarà la xerrada ''La Pobresa i l'Escola''.
A les 11:45 hores es farà una pausa per esmorzar i de seguida, a les 12:15 hores, continuarà la programació amb un debat sobre la pobresa infantil, amb la participació de l'AMPA de l'escola Andersen, la Plataforma Educació és futur, CCOO, Alex Castillo de la FAPAC i Anna Vera, com també amb el Consell comarcal d'Osona, de la mà de Jordi Valldeoriola.
L'acte comptarà amb un servei gratuït d'acollida per als més petits. Per participar cal inscriure's a través del mail ampaosona@gmail.com o bé trucar al 663 728 879.
La comunitat educativa d'Osona debatrà la pobresa infantil
Societat
La jornada se celebrarà a l'Escola Andersen de Vic
ARA A PORTADA
-
Economia Osona aposta per reconvertir granges i naus en desús per al cultiu de bolets Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Vic es prepara per a una nova edició de la multitudinària Fira de la Muntanya Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura Denuncien una macroestafa amb les entrades dels concerts de comiat d'Oques Grasses Marc Orts i Cussó
-
Societat L'episodi de pluges deixen acumulacions importants d'aigua en alguns punts d'Osona Irene Giménez i Vinyet
-
Política Alhora denuncia «la intimidació» policial a Vic mentre recollia signatures per presentar-se al 29-N Pau Espí Solé
Publicat el
17 de novembre de 2015 a
les 12:06
Actualitzat el
17 de novembre de 2015 a les
12:12
Et pot interessar
-
Societat
El MEV ensenyarà una obra de Joan Miró que conserva a la seva col·lecció
-
Societat
Salvador Illa presidirà la gala dels Premis Innovacat
-
Societat
Torelló ha sancionat una vintena de conductors de patinet fins a l'octubre
-
Societat
L'apunyalament a un metge del CAP de Torelló podria ser un cas de violència en l'àmbit de la parella
-
Societat
Vic impulsa una setmana d'activitats per visibilitzar la soledat no desitjada
-
Societat
Joves de Vic s'apropen a la poesia a través del rap
