Davant l'acció, reacció. Els 500 joves responsables del centre autogestionat La Torratxa de Vic no es rendeixen. Després del robatori i atac vandàlic patit diumenge a la matinada han emès un comunicat amb que agraeixen el suport rebut i anuncien una operació de recuperació.
Per dur-ho a terme criden a tothom que vulgui que aquest cap de setmana els ajudi a "rentar la cara" del centre.
Segons el comunicat demanen ajut "a tothom perquè al llarg d’aquest cap de setmana us passeu pel CSA La Torratxa i aportar el que cadascú tingui o sàpiga fer". A canvi La Torratxa farà el dinar, dissabte 23 a dos quarts de tres del migdia. El preu del menú, simbòlic. "La causa s'ho val" afirmen els joves. Com anunciava la Cris, una jove molt activa del centre social a Osona.com “La Torratxa no es rendeix”.
Comunicat CSA La Torratxa
La Torratxa no es rendeix!
Societat
Els joves del centre conviden a tothom a "rentar-li la cara" després de l'atac vandàlic.
ARA A PORTADA
-
Societat Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló ACN
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 14, 15 i 16 d'agost Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès Irene Giménez i Vinyet
-
Publicat el
20 de gener de 2010 a
les 17:21
Et pot interessar
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Els Agents Rurals rescaten una cabra atrapada entre unes roques a Rupit
-
Societat
La Generalitat licita el carril 2+1 entre Manlleu i Torelló, a la C-37
-
Societat
Extingit un incendi de vegetació al Pujolot, a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat
Commoció a la Guàrdia Urbana de Vic per la mort sobtada d'un agent
