Aquest mes de juny s’ha engegat el projecte de Plans d’Ocupació 2011 per a entitats locals Projecte Impuls, que ha permès la contractació per part de l’Ajuntament de Manlleu de 45 persones aturades.
La finalitat del pla d’ocupació local és fomentar l’ocupabilitat de les persones en situació d’atur i millorar les seves capacitats d’adaptació al canvi, la seva qualificació i competències professionals, mitjançant l’adquisició d’experiència laboral professional. Durant els sis mesos de durada del pla d’ocupació es duran a terme projectes relacionats amb els serveis a les persones, medi ambient, jovent, educació i l’aplicació de les TIC.
Per tal d’executar els projectes de plans d’ocupació s’han formalitzat contractes d’obra i servei d’una durada de sis mesos, amb una jornada laboral a temps parcial (25 hores setmanals). El pla d’ocupació està cofinançat per part del departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, que es fa càrrec dels sous dels participants, i de l’Ajuntament de Manlleu.
L'Ajuntament de Manlleu contracta 45 persones a l'atur
Dins els Plans d'Ocupació 2011 Projecte Impuls de la Generalitat.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juny de 2011 a
les 17:43
Et pot interessar
-
Economia
Bon Preu tanca el 2025 amb un repunt del 7,9% en la facturació i consolida inversions al territori català
-
Economia L'Incasòl finalitza la venda de l'última nau industrial de la Colònia Llaudet d'Aiguafreda a TenkaBest
-
Economia
Osona impulsa una estratègia territorial per transformar el sector agroalimentari
-
Economia
Continua baixant l'atur a Osona i el Lluçanès
-
Economia
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Economia La plantilla de Pascual a Gurb tallarà la C-17 aquest diumenge en una nova acció de protesta
