Alguns treballadors i regidors de l’Ajuntament de Vic, encapçalats per l’alcalde Josep M. Vila d’Abadal, han fet, aquest migdia, un minut de silenci en repulsa per l'atemptat comès aquest matí per l’organització terrorista ETA, en el qual ha mort l'inspector de policia Eduardo Pueyes García.
La concentració ha tingut lloc davant de la seu de l’Ajuntament, a la plaça Major. Amb aquest acte, el consistori ha volgut manifestar la seva repulsa i condemna a aquest nou atemptat i demanar la fi de la violència terrorista.
L’Ajuntament de Vic condemna l'atemptat d'ETA
Alcalde, regidors i treballadors han fet aquest migdia un minut de silenci.
Ara a portada
-
Societat Entre la llum de la plaça Major i la foscor a gran part dels barris: així es va viure a Vic l'apagada elèctrica Redacció
-
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
-
Economia «Volem viure»: els sindicats incrementen la pressió en l'1-M de la reducció de la jornada Redacció
Publicat el 19 de juny de 2009 a les 14:29
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber del Lactium de Vic 2025
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: de l'1 al 4 de maig
-
Societat Translog Osona reuneix una quarantena de professionals per parlar de ciberdelinqüència i empreses
-
Societat Vic posa en marxa un pla per buscar nous lectors