Aquest matí, ens hem llevat amb temperatures molt més fresques del que és habitual en aquesta època de l’any, amb mínimes de menys de 10 graus en alguns punts, com Montesquiu (8,0 ºC) o Perafita (9,6 ºC). Les temperatures han estat més suaus als municipis de la plana de Vic: 14,7 ºC a Gurb i 17,4 a la plaça Major de Vic.
Tot plegat l'endemà d'un diumenge marcat algun ruixat a la comarca. El temps, però, sembla que donarà una petita treva i avui no hi haurà precipitacions. Aquest dimarts podrien tornar les pluges.
Enllaços d'interès
Les pluges donen una treva mentre cauen les temperatures
Societat
Alguns punts d’Osona s’han llevat aquest matí per sota dels 10 graus.
ARA A PORTADA
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
18 de juliol de 2011 a
les 09:12
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
-
Societat
Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia
-
Societat
Incendi en una casa del carrer Gran de Calldetenes
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
