La neu ha emblanquinat Osona i també provoca problemes a les carreteres principals. Una de les més afectades és la C-25, on s'ha restringit la circulació en els dos sentits de la marxa entre Caldes de Malavella i Calldetenes.
És obligatori circular amb cadenes a la C-37 de Manlleu fins a la Vall d'en Bas. D'altra banda, la C-17, entre Masies de Voltregà i Montesquiu s'ha restringit la circulació pels camions i fan falta cadenes.
- Consulta en directe els problemes de trànsit
Les principals carreteres d'Osona, afectades per la neu
La nevada emblanquina la capital osonenca deixant una imatge de postal .contingutnaciodigital #columnanotigran .noticia h1 { font-size: 44px; line-height: 47px; }
ARA A PORTADA
-
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local Irene Giménez Vinyet
-
-
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic Redacció
-
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents Redacció
-
Publicat el
26 de febrer de 2018 a
les 20:44
Actualitzat el
26 de febrer de 2018 a les
20:46
Et pot interessar
-
Societat
Osona celebra el Dia Internacionals dels Museus 2026
-
Societat
Un projecte per reduir les emissions de CO2 a Osona, finalista dels premis europeus a l'Energia Sostenible 2026
-
Societat
Vaga d'educació: els docents d'Osona tallen la C-17 a Malla
-
Societat Detenen dos joves per quatre robatoris amb violència a Vic
-
Societat
La dona més gran de Catalunya revela el seu pla preferit: «Fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes»
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
