
El Circuit d’Osona ha acollit aquest diumenge, dia 7 de febrer, la trobada anual d’oficials que col•laboren amb l’Escuderia Osona. La reunió, que ha començat a les 9 del matí, ha congregat un total de 58 oficials.
Hi ha hagut cursets de seguretat, extinció d’incendis i primers auxilis. Unes mànigues de kàrting entre els assistents han tancat la jornada.
- Més informació, des del web de l'Escuderia Osona
Aquest mateix cap de setmana, el dissabte 6 de febrer, la Federació Catalana d'Automobilisme ha organitzat, al mateix Circuit d’Osona, la segona edició de les Jornades d'Oficials de Kàrting. La trobada, en la que hi han participat més de 50 persones, ha comptat amb autèntics ponents de luxe, com Xevi Moné i Fidel Sust, entre d’altres.
- Més informació, des del web de l'Escuderia Osona
L’Escuderia Osona reuneix els oficials
En una trobada la Circuit d’Osona, on hi ha hagut diversos cursets de formació.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de febrer de 2010 a les 18:08
Et pot interessar
-
Societat
Èxit de la campanya del GDT per cobrir els costos del procés judicial contra Patel
-
Societat
Pluja sí, però no de milions: la loteria de Nadal passa de llarg a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Enxampen a Gurb un conductor que estava sota els efectes de l'alcohol i circulava amb les rodes punxades
-
Societat
El Patronat de la Fundació Universitària Balmes aprova un pressupost de 69,6 milions d'euros pel curs 2025-2026
-
Societat
El degà dels advocats de Vic, Rogeli Montoliu, nou president del Consell de l'Advocacia Catalana
-
Societat
L'alcalde de Vic en conèixer la resolució del Pla de Barris: «És una grandíssima notícia per la ciutat»
