L’alcalde de Manlleu, Pere Prat, ha rebut el compromís per part de responsables d’ADIF que les millores a l’estació de tren de Manlleu culminaran un cop passat l’estiu.
Actualment ja funciona el servei de venda de bitllets, però falta posar en funcionament el servei de megafonia i el panell informatiu, i segons ADIF això quedarà solucionat a la tardor, ja que l’empresa adjudicatària del servei està executant el pla de treball a diferents estacions.
Pere Prat es va reunir l’estiu passat a Madrid amb el responsable de Rodalies d’ADIF per reclamar solucions a la situació precària de l’estació de trens del municipi, i es va comprometre a fer les millores pertinents.
L’estació de tren de Manlleu ja ven bitllets
Societat
ADIF confirma que a la tardor estarà solucionat el servei de megafonia i el panell informatiu.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juliol de 2010 a
les 14:24
Et pot interessar
-
Societat
Creen una nova experiència familiar per descobrir l'entorn natural de Viladrau
-
Societat
Un centenar d'estudiants es manifesten a Vic sense incidents
-
Societat
Desplegament policial a Vic davant una crida al saqueig
-
Societat El Moviment Popular d'Osona dona suport a la convocatòria estudiantil i es desmarca de la crida al saqueig
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 30 i 31 d'octubre i 1 de novembre
-
Societat
Els comerciants de Vic es reuneixen amb els Mossos davant la convocatòria de saqueig de dijous
