L’Ajuntament de Manlleu ha iniciat el tancament de l’espai de l’antiga fàbrica de La Piara. Les obres consisteixen en l’arranjament del mur perimetral de la finca que ocupava l’empresa, situada entre els carrers Sant Antoni, Sant Jaume, Sant Joan i Passeig del Ter.
Arran de les obres d’enderroc dels edificis existents les parets de tancament del solar es varen deixar en mal estat. Aprofitant part de l’antic tancament i construint un nou mur on no existeix, es vol donar una imatge unitària mitjançant una paret contínua amb l’acabat arrebossat i pintat. Per la façana del passeig del Ter, s’adequarà tota la vorera amb un paviment colorejat amb arbrat i s’arreglaran els guals existents fent-los adaptats.
Al solar del carrer Sant Joan, que s’ha estat utilitzant com a aparcament públic, també s’hi farà un tancament amb paret arrebossada i pintada i s’utilitzarà només com a aparcament per a l’empresa farmacèutica, mitjançant una cessió en règim d’arrendament.
Les obres van iniciar-se el passat dilluns 2 de desembre i està previst que durin cinc setmanes aproximadament. La totalitat de l’obra està finançada per la indústria farmacèutica existent, a efectes de pagament avançat i reemborsable un cop s’urbanitzi. Això li permetrà una millora important de la imatge exterior de l’empresa.
Amb aquesta actuació mínima d’adequació, a nivell de seguretat i estètica, es dóna resposta a la impossibilitat actual de poder dur a terme la urbanització d’aquest sector.
Manlleu tanca l'espai de l'antiga fàbrica de La Piara
Les parets s’arrebossaran i es pintaran
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de desembre de 2013 a les 16:49
Et pot interessar
-
Societat
Èxit de la campanya del GDT per cobrir els costos del procés judicial contra Patel
-
Societat
Pluja sí, però no de milions: la loteria de Nadal passa de llarg a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Enxampen a Gurb un conductor que estava sota els efectes de l'alcohol i circulava amb les rodes punxades
-
Societat
El Patronat de la Fundació Universitària Balmes aprova un pressupost de 69,6 milions d'euros pel curs 2025-2026
-
Societat
El degà dels advocats de Vic, Rogeli Montoliu, nou president del Consell de l'Advocacia Catalana
-
Societat
L'alcalde de Vic en conèixer la resolució del Pla de Barris: «És una grandíssima notícia per la ciutat»
