L'Estiu Jove de la Mancomunitat La Plana d'aquest any ha tancat amb més de 600 participants tot i haver hagut d'adaptar-se a les noves mesures sanitàries. Per segon any consecutiu, tal com explica l'ens supramunicipal en una nota, les activitats s'han hagut de limitar i s'ha prioritzat el lleure socioeducatiu per promoure la socialització del jovent.
La mancomunitat organitzat diversos tallers i activitats relacionats amb la realitat virtual, menjar saludable, jocs de taula i tallers de sabons naturals, entre altres. També hi han col·laborat els ajuntaments de Balenyà, El Brull, Malla, Muntanyola, Santa Eulàlia de Riuprimer, Seva, Taradell, Tona, Viladrau i l'EMD Sant Miquel de Balenyà.
Aquest projecte vol estimular la participació juvenil local i treballar valors com el compromís, la cohesió i la igualtat d'oportunitats, tot generant espais de convivència.
En aquest marc, Taradell i Seva han acollit el Fem-ho Jove!, un conjunt d'activitats per formar-se i oferir un servei a la comunitat al mateix temps. 53 joves han participat en aquests tallers.
D'altra banda, en l'àmbit formatiu, s'ha fet un curs de premonitors amb una durada de 20 hores lectives i 20 de pràctiques que ha tingut 12 participants de 16 i 17 anys. També s'ha dut a terme un curs de monitors/es de 120 hores lectives i 160 hores de pràctiques, on han participat 10 persones.
Més de 600 participants a l'Estiu Jove de la Mancomunitat la Plana
El projecte organitza tallers i activitats de tota mena per a joves dels municipis de la mancomunitat
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’agost de 2021 a les 17:55
Et pot interessar
-
Societat La ciutat de Vic, un referent del cinema oriental
-
Societat Què són els centres adscrits? La seva vinculació a la universitat
-
Societat Usuaris de l'R3 denuncien la presència de goteres a l'estació de tren de Vic
-
Societat Desmantellen una plantació de 6.000 plantes de marihuana a Sant Sadurní d'Osormort
-
Societat Paisatges de postal: l'estiu arrenca calorós a Osona i el Lluçanès
-
Societat Quin temps farà per La Crida de la Festa Major de Vic?