L'Estiu Jove de la Mancomunitat La Plana d'aquest any ha tancat amb més de 600 participants tot i haver hagut d'adaptar-se a les noves mesures sanitàries. Per segon any consecutiu, tal com explica l'ens supramunicipal en una nota, les activitats s'han hagut de limitar i s'ha prioritzat el lleure socioeducatiu per promoure la socialització del jovent.
La mancomunitat organitzat diversos tallers i activitats relacionats amb la realitat virtual, menjar saludable, jocs de taula i tallers de sabons naturals, entre altres. També hi han col·laborat els ajuntaments de Balenyà, El Brull, Malla, Muntanyola, Santa Eulàlia de Riuprimer, Seva, Taradell, Tona, Viladrau i l'EMD Sant Miquel de Balenyà.
Aquest projecte vol estimular la participació juvenil local i treballar valors com el compromís, la cohesió i la igualtat d'oportunitats, tot generant espais de convivència.
En aquest marc, Taradell i Seva han acollit el Fem-ho Jove!, un conjunt d'activitats per formar-se i oferir un servei a la comunitat al mateix temps. 53 joves han participat en aquests tallers.
D'altra banda, en l'àmbit formatiu, s'ha fet un curs de premonitors amb una durada de 20 hores lectives i 20 de pràctiques que ha tingut 12 participants de 16 i 17 anys. També s'ha dut a terme un curs de monitors/es de 120 hores lectives i 160 hores de pràctiques, on han participat 10 persones.
Més de 600 participants a l'Estiu Jove de la Mancomunitat la Plana
El projecte organitza tallers i activitats de tota mena per a joves dels municipis de la mancomunitat
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 09 d’agost de 2021 a les 17:55
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí