Un veí de Taradell va morir aquest diumenge en caure des del castell de Taradell on s'hi celebrava un aplec de sardanes. L'accident es va produir el matí quan l'home es va precipitar per uns 20 metres d'altura. Fonts de l'Ajuntament de Taradell han confirmat que va voler fer una fotografia, es va entrebancar i va caure des d'una paret baixa del castell.
El van rescatar els Bombers i va ser traslladat pel SEM a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell on va morir durant la tarda. Tal com explica Taradell.com, el traspassat és Joaquim Feixas, de 67 anys, un home molt vinculat a l'Agrupació Sardanista Taradell i en altres entitats del municipi. També era el president del Gremi Fusta i Moble de Catalunya.
Els Bombers de la Generalitat van rebre l'avís al voltant de tres quarts de 12 del matí i un helicòpter del SEM i un altre dels GRAE es van desplaçar fins al lloc dels fets. L'home, que va patir un politraumatisme greu, va estar evacuat en estat crític.
Fonts de l'Ajuntament de Taradell subratllen que va ser una caiguda "fatídica" i lamenten la pèrdua d'una persona "molta activa i apreciada" al municipi. En el moment dels fets, hi havia unes 50 persones a l'aplec.
Mor un home en caure des del castell de Taradell
Societat
El veí del municipi estava a l'aplec de sardanes
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de maig de 2021 a
les 19:37
Actualitzat el
03 de maig de 2021 a les
11:29
Et pot interessar
-
Societat
Vic amplia la col·lecció de figures de goma amb els gegants de la ciutat amb la vestimenta morisca
-
Societat Preocupació a les Masies pels resultats de la consulta pel trànsit de Roda de Ter
-
Societat
A Osona neixen cada vegada menys nadons
-
Societat
Petit incendi al Pla del Verdaguer, a Oristà
-
Societat L'acord a Leche Pascual a Gurb preveu compensacions iguals a l'acomiadament improcedent
-
Societat
La variant nord-oest és l'opció més votada en la consulta sobre el trànsit de Roda de Ter
