Un veí de Lleida, de 21 anys, ha mort a l'Hospital de la Vall d'Hebron després de patir, dijous passat, un accident de trànsit a la C-25, a Gurb. Segons ha comunicat aquest dimarts el Servei Català de Trànsit, el sinistre va tenir lloc poc després de les set de la tarda al punt quilomètric 174,5.
Per causes que encara s'estan investigant, es va produir una col·lisió per encalç entre dos camions. La víctima mortal viatjava de passatger davanter d'un dels dos camions. A causa del sinistre va resultar ferit crític i va ser traslladat l'hospital, on posteriorment va morir. Per la seva part el conductor que viatjava amb ell va resultar ferit menys greu i va ser traslladat a l'hospital de Vic. El conductor de l'altre camió va resultar il·lès.
Arran de l'accident es van activar quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, els quals van efectuar tasques d'excarceració, i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Amb aquesta víctima, són 97 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor un jove després de patir un accident a la C-25 a Gurb
El veí de Lleida va resultar ferit crític en un xoc entre dos camions i ha acabat morint a l'hospital
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de setembre de 2021 a
les 19:36
Actualitzat el
28 de setembre de 2021 a les
20:36
Et pot interessar
-
Societat
Gil Pratsobrerroca: «Hi ha productores audiovisuals interessades a fer l'adaptació de 'El joc del silenci'»
-
Societat
Detingut a Vic un camioner que transportava més de 6 kg d'haixix
-
Societat
Un camió carregat de serradures bolca a la C-25 a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat
Un cotxe queda en equilibri sobre la barana del pont del tren de Balenyà
-
Societat
Sentir-se com a casa a Hospital de la Santa Creu de Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic, epicentre del Dijous Llarder
