Els treballadors de NacióDigital ens sumem a la vaga general i a l'aturada de país convocada per dimecres 8 de novembre, com a acte de protesta per l’aplicació de l’article 155 suprimint l'autogovern de Catalunya, l’empresonament de més mig Govern, a més dels líders de l’Assemblea Nacional Catalana, Jordi Sànchez i el d’Òmnium, Jordi Cuixart.
Des d’aquest dimarts, a les 17.00 i fins dimecres a la mateixa hora, la nostra portada i les xarxes socials es mantindran amb informació mínima. A partir de les 17.00 del 8 de novembre, l’equip al complet i des de totes les edicions territorials, recuperarà el ritme de l’actualitat per explicar la jornada, les mobilitzacions arreu de Catalunya i les concentracions que els convocants organitzaran a la tarda.
Com ja vam fer durant l’aturada de país del 3 d’octubre, els treballadors que ho vulguin podran destinar la part proporcional del sou d’aquest dia al col·lectiu Drets.cat. Es tracta d'una associació d'advocats i juristes que de forma altruista posa tot el seu esforç i professionalitat per defensar les persones a les quals se les està vulnerant els seus drets fonamentals i per assistir jurídicament els processats pel referèndum.
NacióDigital se suma a la vaga general
«Des d’aquest dimarts, a les 17.00 i fins dimecres a la mateixa hora, la nostra portada i les xarxes socials es mantindran amb informació mínima»
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de novembre de 2017 a les 17:40
Et pot interessar
-
Societat
Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
-
Societat
El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
-
Societat
La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic
-
Societat
Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular
-
Societat
La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
-
Societat
Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
