Aquest dissabte, dia 12 de novembre, es farà a Olost una xerrada-berenar i una sessió d’audiovisuals per parlar de la problemàtica que encara genera la planta de compostatge de Fumanya. L’acte tindrà lloc a les 5 de la tarda al local sociocultural de Santa Creu de Jutglar.
A la sessió, es presentarà un document que l'Ajuntament d'Olost lliurarà en la propera reunió que la comissió de seguiment dels efectes de les pudors de la planta ha de fer durant aquest mes de novembre. Aquests reunió possiblement serà la darrera abans de la decisió del Departament de Territori i Sostenibilitat sobre la continuïtat o no de les activitats de la planta.
Olost augmenta la pressió a la Generalitat pel tancament de Fumanya
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha de decidir en breu sobre la continuïtat de la planta de compostatge.
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de novembre de 2011 a
les 17:28
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
