Un quinzena d'infants d'entre 9 i 11 de la unitat de Daines i Llops de l'AEiG Arrels organitzen una recollida solidària d'aliments pel Sarró, el banc d'aliments de Manlleu. L'activitat compta amb la col·laboració de la comissió del Fes-te Jove, que organitza una quarantena d'actes a Manlleu entre els dies 3 i 12 d'agost.
Tal com explica AEiG Arrels, els aliments es podran dipositar fins al dia 15 d'agost a sis establiments del municipi: a les carnisseries Can Cerilles, Cal Roig, Molist i Can Parés; i a Fruites i verdures Salah i a l'Embarcador del Ter. Els productes que més necessita el Sarró són el cacau en pols, l'oli, la llet sencera i les conserves.
Organitzen una recollida solidària d'aliments per la Festa Major de Manlleu
Societat
La iniciativa està dirigida per l'AEiG Arrels en col·laboració amb la comissió del Fes-te Jove
ARA A PORTADA
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
01 d’agost de 2018 a
les 18:21
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
-
Societat
Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia
-
Societat
Incendi en una casa del carrer Gran de Calldetenes
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
