Ben aviat, el municipi d’Orís farà un pas endavant en relació amb la gestió dels residus. Fins ara es disposava d’un servei de deixalleria mòbil que visitava el municipi cada tres mesos al matí.
L’Ajuntament d’Orís ha replantejat aquest servei per fer-lo més fàcil i pràctic amb l’objectiu d’incentivar el reciclatge i fer una gestió dels residus millor i més eficient. A partir de l’any vinent desapareixerà l’actual servei de deixalleria mòbil i serà substituït per un nou servei gratuït de recollida de residus especials a domicili.
D’altra banda s’iniciarà una campanya de recollida d’oli de cuina i s’habilitarà un contenidor especial per recollir-lo, que s’instal•larà a l’urbanització de Can Branques.
Per tot això, es va convocar una sessió informativa amb el nom “L’oli no és aigua”, a càrrec del senyor Lluís Pagespetit que va tenir lloc el passat dijous dia 22 de desembre a la Sala d’Actes de l’Ajuntament, en la qual es van explicar als veïns tots els detalls d’aquests dos nous serveis.
Orís implanta un nou servei de recollida de residus
Desapareix l’actual sistema de deixalleria mòbil.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de desembre de 2011 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Paisatges de postal: l'estiu arrenca calorós a Osona i el Lluçanès
-
Societat Núria Simon és la nova presidenta de Pimec Comerç Catalunya Central
-
Societat Una sortida cada 20 minuts: la línia de bus que uneix Vic, Manlleu i Torelló guanya 15 expedicions diàries
-
Societat La NASA concedeix una menció a una foto d'Emili Vilamala del meandre de Sant Pere de Casserres
-
Societat Una explotació de Viladrau ensenya tècniques per millorar la gestió de ramats a les noves generacions
-
Societat Advocats d'Osona adverteixen el MNAC i Cultura que presentaran una querella si tornen els murals de Sixena