Aquest 2016 es van presentar 362 reclamacions i 19 denúncies de consum a l'Agència Catalana del Consum (ACC). Segons les dades que ha fet públiques l'ACC, la majoria de reclamacions tenen a veure amb temes de telecomunicacions i internet. Els serveis d'electricitat, gas i aigua ocupen la segona posició, en les reclamacions que s'han presentat a través del Consell Comarcal.
A la Catalunya Central, les reclamacions han baixat un 3% mentre que les denúncies han crescut un 76%. Concretament es van fer 97 denúncies i 1.905 reclamacions en total.
Presenten 362 reclamacions i 19 denúncies de consum a Osona durant el 2016
Pugen un 76% les denúncies de consum a la Catalunya Central
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’abril de 2017 a les 12:37
Et pot interessar
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants