La circulació de trens a l'R3 de Rodalies entre Balenyà i Vic ja s'ha restablert aquest diumenge pels voltants de les 15.45 hores després de reparar-se l'avaria a la catenària, segons ha informat Renfe. El tram ha estat tallat durant prop de 18 hores i s'havia fixat un transport alternatiu per carretera entre Centelles i la capital d'Osona.
L'avaria a les instal·lacions d'Adif –amb problemes en el subministrament elèctric- es va produir aquest dissabte a la nit cap a les 22 hores i va afectar directament dos combois: el tren l'Hospitalet 20.46 hores – Vic 22.18, i el tren l'Hospitalet 21.59 – Vic 23.28 hores, amb transbord final de passatgers. El tren Vic 5.48 – l'Hospitalet 7.18 ja ha efectuat aquest matí la seva sortida des de Centelles.
Restablerta la circulació a l'R3 entre Balenyà i Vic després d'una avaria a la catenària
Societat
El tram ha estat tallat durant prop de 18 hores i s'ha fixat un transport alternatiu per carretera
ARA A PORTADA
-
Societat Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló ACN
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 14, 15 i 16 d'agost Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès Irene Giménez i Vinyet
-
Publicat el
28 de març de 2021 a
les 14:21
Et pot interessar
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Els Agents Rurals rescaten una cabra atrapada entre unes roques a Rupit
-
Societat
La Generalitat licita el carril 2+1 entre Manlleu i Torelló, a la C-37
-
Societat
Extingit un incendi de vegetació al Pujolot, a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat
Commoció a la Guàrdia Urbana de Vic per la mort sobtada d'un agent
