La circulació de trens a l'R3 de Rodalies entre Balenyà i Vic ja s'ha restablert aquest diumenge pels voltants de les 15.45 hores després de reparar-se l'avaria a la catenària, segons ha informat Renfe. El tram ha estat tallat durant prop de 18 hores i s'havia fixat un transport alternatiu per carretera entre Centelles i la capital d'Osona.
L'avaria a les instal·lacions d'Adif –amb problemes en el subministrament elèctric- es va produir aquest dissabte a la nit cap a les 22 hores i va afectar directament dos combois: el tren l'Hospitalet 20.46 hores – Vic 22.18, i el tren l'Hospitalet 21.59 – Vic 23.28 hores, amb transbord final de passatgers. El tren Vic 5.48 – l'Hospitalet 7.18 ja ha efectuat aquest matí la seva sortida des de Centelles.
Restablerta la circulació a l'R3 entre Balenyà i Vic després d'una avaria a la catenària
Societat
El tram ha estat tallat durant prop de 18 hores i s'ha fixat un transport alternatiu per carretera
ARA A PORTADA
-
Societat Aquesta setmana s'han activat diàriament avisos per nivells elevats d'ozó troposfèric al la Plana de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Terra Combinació d'avisos de calor amb intensitat de pluja: 19 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 de juliol Irene Giménez Vinyet
-
-
Publicat el
28 de març de 2021 a
les 14:21
Et pot interessar
-
Societat Vic ha renovat més de 1.100 contenidors
-
Societat
Bateria de preguntes de la CUP al govern català sobre el futur del CAP dels Caputxins
-
Societat
Manlleu modernitza el sistema de reg de les zones verdes
-
Societat
Arrestat un conductor a Folgueroles per conduir begut i provocar un accident
-
Societat Treballadors de Le Porc Gourmet protesten per exigir la nova passarel·la del riu Gurri
-
Societat
Petit incendi agrícola a Manlleu a la base d'una torre elèctrica
