El Consorci de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona ha informat que, a partir d'aquest dissabte 9 de març i fins al 28 d'abril, es restringirà l'accés de vehicles a la finca de l'àrea d'esplai del pantà de Sau en cap de setmana. Per Setmana Santa el dispositiu també estarà activat el 28 i 29 de març i l'1 d'abril.
[noticia]70812[/noticia]
La sequera històrica que viu l'embassament d'Osona ha despertat molt d'interès i es vol regular l'afluència. Els visitants hauran de fer reserva prèvia i pagar 5 euros per cada vehicle i dia, així com 2 euros per moto. En total, hi ha 70 places per a vehicles, 20 per a motocicletes i 2 per a vehicles amb mobilitat reduïda.
L'acampada i la pernoctació estan prohibides i els diners recollits amb la taxa es destinaran a sufragar el cost del personal informador i a accions per mantenir i conservar aquest espai natural protegit.
Restringeixen l'accés de vehicles a la zona d'esplai del pantà de Sau per evitar massificacions
El dispositiu s'activarà el 9 de març i s'allargarà fins al 28 d'abril en cap de setmana i els festius de Setmana Santa, i serà necessari fer una reserva prèvia
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de març de 2024 a
les 16:00
Actualitzat el
14 de març de 2024 a les
17:12
Et pot interessar
-
Societat
Dues xocolates de Lluc Crusellas, guardonades als primers premis Bean to Bar
-
Societat
Festa Verdaguer 2026: Folgueroles i Barcelona reivindicaran el poeta «més rebel» amb més de 30 actes
-
Societat Investiguen un atracament amb arma de foc a una joieria de Roda de Ter
-
Societat
Els fogons de Can Fabes reviuen a Tona per retre homenatge al cuiner Santi Santamaria
-
Societat
Una desena de xefs amb estrelles Michelin es reuneixen a Can Jubany per retre homenatge a Santi Santamaria
-
Societat
Enxampat al Lluçanès mentre col·locava esquers enverinats
