Un home va entrar a robar en una botiga (tipus nau) de Torelló i es va emportar la caixa registradora la matinada del passat 22 d'octubre. Tal com informen els Mossos d'Esquadra, per entrar a l'establiment va trencar la porta de vidre d'accés. L'endemà els propietaris van trobar a faltar la caixa registradora, en el seu lloc, però, hi havia un telèfon mòbil a sobre el taulell i que no era seu.
Els Mossos van obrir una investigació per determinar qui era el seu propietari del telèfon i així van poder localitzar el lladre. Els agents van detenir el veí de Torelló de 30 anys el passat divendres, 27 d'octubre, al matí a Vic.
Roba la caixa registradora d'una botiga de Torelló i s'hi deixa el mòbil
Els Mossos han disparat un tret a l'aire per aturar-los | Un dels lladres està detingut, però l'altre ha fugit
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 31 d’octubre de 2017 a les 09:45
Actualitzat el 31 d’octubre de 2017 a les 10:44
Et pot interessar
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol
-
Societat La consellera Paneque visita les instal·lacions de la comunitat energètica Balenyà Sostenible
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic