
Els municipis de Mediona, Esplugues de Llobregat i Sabadell han guanyat el Premi a la Millor iniciativa local per a l'Estalvi d'Energia 2008; i Sant Bartomeu del Grau, Alella i Mataró han guanyat el Premi a la Millor iniciativa local per a l'Estalvi d'Aigua 2008. Aquests guardons els atorga la Diputació de Barcelona.
L'Ajuntament de Sant Bartomeu del Grau s’ha emportat el primer Premi a la Millor Iniciativa Local per a l'estalvi d'aigua 2008 en la categoria de municipis de fins a 5.000 habitants per a la fira anual Pica, que proposa un seguit d'actuacions per sensibilitzar la població en la cultura de l'aigua.
- Més informació, des de Lluçanès.com
Sant Bartomeu guanya un premi de Medi Ambient
L’Ajuntament ha estat guardonat amb la Millor Iniciativa Local per a l’estalvi d’aigua per la fira anual Pica.
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de juny de 2009 a
les 14:46
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
