El ple de l'Ajuntament de Tavèrnoles, en la sessió del passat 17 de juny, va aprovar efectuar una segona aprovació inicial del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal (POUM), amb tota la documentació que conté, així com l'informe de sostenibilitat ambiental que, conjuntament, està sotmès a informació pública.
El POUM va tirar endavant al ple gràcies als tres vots de l'equip de govern de CiU i el del regidor d'ERC, mentre que els tres regidors de Tavèrnoles Actiu (TAV) s'hi van oposar amb contundència. Els principals motius de discrepància van ser la regularització de la urbanització de Fussimanya i la construcció d'una escola als plans de can Riera.
A partir d'aquí s'obre un període d'informació pública pel termini de 45 dies, que finalitza el 24 de setembre, per tal que qualsevol persona que ho vulgui el pugui consultar i formular, durant el termini esmentat, les al·legacions que consideri oportunes.
Tavèrnoles obre el termini per fer al·legacions al POUM
La urbanització de Fussimanya i la construcció d’una escola, punts conflictius del nou pla
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de juliol de 2013 a
les 17:36
Et pot interessar
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
-
Societat
Detenen a Vic dos membres d'un grup criminal que suplantava identitats per adquirir la nacionalitat espanyola
-
Societat Segona denúncia contra el conserge d'una escola de Torelló per un presumpte cas d'abusos a un menor
-
Societat
Denuncien un individu per contaminar amb purins una riera de Sant Pere de Torelló
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Societat Casa Tarradellas adquireix la planta de Pascual a Gurb per impulsar la producció de mozzarella
