Tres persones han resultat ferides aquest dimecres al migdia en un accident a la C-17 a Malla, en sentit Barcelona. Tal com explica el Servei Català de Trànsit, els tres ferits -un home i dues dones- han estat traslladats a l'Hospital de Vic en estat menys greu, és a dir, de poca gravetat.
Al voltant de dos quarts de 2 del migdia, s'ha produït un encalç amb tres vehicles implicats. Al cap de mitja hora ja s'ha pogut reobrir un carril. Fins al lloc dels fets hi han anat dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Tres ferits per un accident a la C-17 a Malla amb tres vehicles implicats
Tots tres han estat traslladats a l'Hospital de Vic en estat menys greu
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de març de 2022 a
les 17:24
Et pot interessar
-
Societat
Protecció Civil explica a infants de Gurb com gaudir d'una revetlla de Sant Joan segura
-
Societat
Endesa adaptarà més de 300 suports de la xarxa elèctrica d'Osona per reforçar la protecció de l'avifauna
-
Societat
Denunciat penalment un conductor a Osona per quadruplicar la taxa d'alcoholèmia i circular a 196 km/h
-
Societat Bayés Esport s'incorpora al projecte Talent Esportiu d'Osona de la UVic-UCC
-
Societat
Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic
-
Societat
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
