Tres joves es van amagar el passat divendres, 27 de novembre, al maleter de dos autobusos de l’empresa Sagalés que feien el trajecte entre Barcelona i Vic. L’objectiu era, simplement, no pagar el bitllet, segons ha explicat a Osona.com un portaveu dels Mossos d’Esquadra.
Els dos primers joves es van introduir a la bodega de l’autocar a l’estació de la Sagrera, a primera hora de la tarda. El segon ho va fer en un altre autobús, unes hores més tard. En els dos casos, agents dels Mossos d’Esquadra, alertats per la mateixa empresa, els esperaven a una parada de Vic, on els van fer sortir. Els passatgers no s’havien adonat de res.
Els dos incidents van finalitzar només amb una petita sanció per no pagar el bitllet.
Tres joves es fiquen al maleter de l'autobús de Barcelona per no pagar el bitllet
Societat
Els Mossos d’Esquadra, alertats per l’empresa, els esperaven a Vic
ARA A PORTADA
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
30 de novembre de 2015 a
les 09:48
Actualitzat el
30 de novembre de 2015 a les
09:52
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
-
Societat
Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia
-
Societat
Incendi en una casa del carrer Gran de Calldetenes
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
