Els Mossos d'Esquadra han trobat una persona sense vida a l'interior de la seva autocaravana a Tona, tal com ha avançat El 9 Nou i ha confirmat Osona.com.
En concret, la policia catalana van rebre l'avís de la desaparició de la persona aquest dimecres a la tarda i van iniciar-ne la cerca. Pels volts de les 17:00 hores van localitzar l'autocaravana, aparcada a l'esplanada de sorra de La Canal. Fonts dels Mossos detallen que es va requerir l'assistència dels Bombers per obrir el vehicle. A l'interior va trobar-hi el cos i el SEM va certificar-ne la mort.
Unes hores més tard, a les 21:00 hores, es va fer l'aixecament del cadàver, traslladat a l'Institut de Medicina Legal i Ciències Forenses de Catalunya per a practicar l'autòpsia i determinar les causes de la mort.
La policia catalana ha obert una investigació per esclarir els fets, i detallen que no hi ha indicis de criminalitat.
